current | archives | email | Sign My Guestbook | Favorite Blogs | host | image | design

Sekitar perkahwinan Nurul Izzah Anwar
May 13, 2003, 1:41 a.m.

2 down, 2 more exam to go.

Bangkit awal pagi hari ini, sebab exam german aku pukul 7.45. Mak aku telefon kejut. Hehehe...dari kecik nak pergi tadika sampai dah tahun akhir dkt Univ pun mak kejut :-)

Aku teringat dulu waktu tadika aku tidur dgn kakak aku. Bila mak aku datang kejut pepagi nak pergi tadika, aku mesti minta extra 5 minit. So mak aku pun tunggulah dkt luar bilik tu sambil baca paper.

Yg kelakornya, zaman tadika tu akak aku baru ajar macamana nak tgk jam. Kiranya dia ajar sekalilah hal berkaitan dgn saat dan minit.

So, bila aku minta extra 5 minit tu, sebab excited nak aplikasi ilmu kan, aku pun kiralah sampai 300 saat sambil baring atas katil. Tiap tiap hari buat macam tu! Kiranya macam nak bandingkanlah sama tak aku punya pengiraan dgn jam mak aku.

Lepas tu kalau mak aku datang kejut sebelum aku habis kira, mesti aku protes. Ckp aku tak habis kira sampai 300 lagi. Hehehe...Tak ada kerja sungguh. Sekarang ni pk pk blk, baik aku tidur extra 5 minit tu!

Dapat surat dari ayah aku hari ni. Ayah aku kalau tulis surat mesti guna bahasa surat yg indah indah. Aku rasa mmg org zaman dulu biasa guna bahasa melayu standard kalau nak tulis surat. Mcm kita belajar bahasa surat dalam kelas BM lah. Bukan mcm kita sekarang ni, suka tulis bahasa pasar berterabur.

Tapi satu masalah ayah aku, tulisan dia...mak aihh...susah sungguh aku nak figure out. Kena baca 2-3 kali baru dapat faham. Itupun dapat ekstrak point point penting je. Mcm mengisi tempat kosong pulak..hehehe..Tapi yg penting aku tahu dia suruh aku belajar rajin rajin, jgn lupakan Allah S.W.T, dan dia selalu doakan aku + sayang aku:)

Oraitt...ni kawan aku bagi gambar sekitar perkahwinan Nurul Izzah baru baru ni. Ayu sekali! Anwar Ibrahim dapat keizinan keluar selama 2 jam untuk menjadi wali. Izzah kahwin dgn kerabat johor. Jumpa waktu dia pergi London, time nak memperjuangkan hak ayah dia. Mamat tu budak chem eng dari Univ Cambridge kalau tak salah.

P.S: Ena, teropong hang tak cukup besaq lah weii..:p

last - next

Daisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie