current | archives | email | Sign My Guestbook | Favorite Blogs | host | image | design

post-rendang entry
September 26, 2009, 11:53 p.m.

Sehari lagik masa utk bermain dengan my boys (hubby + son) before masuk opis!!! I hope I had spent the 9 days meaningfully. For myself, and for the boys.

Best tul cuti raya kali nie. Rasa refresh.

Pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan 10. 3 more months to go before the next year. So fast.

This coming month sure sibuk open house raya. Hubby biasalah tak suka jam *siapa suka, kan?*, so selalu we all pergi yg dekat2 je. Especially sekarang my son dah tak reti duduk diam dlm car seat. Contohnya kalau ikut MRR2, sampai kat exit cheras tu dah mengamuk nak bangun! Toys pun taknak. Parents, any advise? really appreciate it.

Btw, sesaper pergi open house kat area ampang do drop by our home sweet home.

Salam aidilfitri.

Mohon maaf atas segala kesilapan selama ini.

Photobucket

last - next

Daisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie