current | archives | email | Sign My Guestbook | Favorite Blogs | host | image | design

suffocated....
July 18, 2003, 6:49 p.m.

Lama juga aku tak mengupdate. Otak berkecelaru sedikit, ditambah dgn kesuntukan masa.

Hari selasa lalu rumahku dimasuki pencuri (pls don't tell my mom, she'll freak out). Dia masuk ikut tingkap bilik belakang, dan sempat ambil laptop roomate aku. Scary memikirkannya. Dahlah time tu baru pukul 10 malam.

Actually aku tak ada time tu, pergi tgk Pirates of the Carribean. Tapi menurut naratif roomate2 ku, asalnya diorang ingatkan ada tikus dlm bilik tu bila dgr bunyi bising (rumahku mmg ada sejarah tikus). Tapi bila diorang tgk tali kabel mcm teruk je kena rentap (tali kabel dari bilik bersambung dgn ruang tamu), baru diorang pergi usha. Tgk tgk tingkap luas terbuka, laptop dah tak ada. Pencuri tu kerat jaring tingkap.

Sejak hari tu, tingkap bilik aku tertutup rapat. Dah tak berani bukak dah. Kalau tidak tak kira siang malam, aku mesti bukak. And now I am suffocated in here, feels like my mind is suffocating, too...

Benci juga bila ada perasaan insecure tentang rumah sendiri. Feels like my privacy is invaded. Dahlah kitorang semua perempuan. But I'm trying not to let the gender issue worrying me. Nasib baik lagi sebulan je lagi nak pindah.

Bilik aku pulak macam shipwrecked je sekarang nie. Tak tahu lah apasal, semalam kotak kotak kasutku jatuh dari closet. Petanda tak boleh shopping kasut dah ke? Agghhh...I think I need to start packing up my stuff weekend nie, tak lama lagi dah nak shipping barang. TAPI!!! Oppss... Esok Maxwell State Street Day Sales! Ada sampai 90% off!!! Wajib pergi nie...hihihiih...

I hate moving. Hate the physical energy that needed, and the emotional challenges that involved. That's why I never move out from my house dekat Ampang tu. Rumah tu ayah beli tahun 1981, sempena kelahiran seseorang yg comel ke dunia. Huhuhuhu... Dan jika diizinkan Allah, aku enggan berpindah. Kalau boleh memang nak duduk situ selama lamanya. Boleh ke?

Thanx for everyone yg stop by manjalara.

Kodeng, Daun, & Auntie Yan : kita pun tak tahu apa kesudahan cerita A dgn G tu. Kalau ada kesinambungan, nanti kita cerita lagi.

Wawa & Nonie : Jack tu anak kacukan Cina + Omputih. Sebab tu agaknya comel. Kita dah book laa...hihihih..(tu kat bawah gambar adik dia, buah hati kita jugak...muahahahahha)

Ismail : Tak sure lah ada ke tak website budak 1st batch. Tapi kalau contact number some of them ada lah kot. Mcm Mijon, Azhar. Nanti kita carik. Diorang pun tgh carik blk member 1st batch dulu.

Azah, Azila, Mensh, Blueshades, Kaezrin, Laili, Jubeiz, Cik Kieli dll : Thanx for dropping by and enjoy your weekend!!! Sayangg ngkorang!!!

Utk semua peminat kanak kanak di luar sana, nie haa gambar adik Jack yg aku janjikan tempoh hari. Nicholas nama dia. Comel tak? Baru umur 2 tahun, ckp pun setakat yes, no, stop, go, bye. Hihihihi....Panggil nama aku pun bunyi sth like a-ni-aa... :).

Banyak lagi gambar aku baru cuci. Tapi malas nak scan. Monina ~ manja dan malas..huhuhuhu...Tunggu lah bila angin rajinku datang. Enjoy the weekend everybody!!!!

"bayang bayang tidak pernah setia, pabila malam hilanglah ia..."

last - next

Daisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie